Bewerbung pewster

Begonnen von pewster, September 18, 2013, 01:04:00 NACHMITTAGS

« vorheriges - nächstes »

pewster

Nick: pewster

Name: Wout

Alter: 40

Letzter Clan?: -

Wurdest du schon einmal gebannt?:   ja

   Warum?:   1x for team killing 2 afk tanks

Warnpunkte im WoT Forum: Nein

Warum Spielst du WoT bzw. was sind deine Ziele?:

   Have fun, get better, and I love tank shooting games. I particularly like playing lights and mediums, and I am getting started with a few heavies and turreted TD's.
   
Meine Ziele: nothing ambitious, I like to get new tanks and discover how to play them, even if they are unpopular tanks like the T-28 or VK 30.01P (which I still have not mastered).

Welches Techlevel spielst du durchschnittlich?: I have tier 2-8 tanks. I feel mostly comfortable at level 2-5. I do OK in 6-8, but I need to get better at the higher tiers.

Nutzt du einen Premium-Account bzw. steckst du echtes Geld in das Spiel?: No premium account. I do own some premium fun tanks in lower tiers. Occasionally I spend 10 EUR on getting some small tanks or garage slots. Can't see myself spending 40 EUR on a single premium high tier tank though.

Warum willst du zu uns?: I've been platooning with R_J_MacReady and Xoltos for some time and we always have good games and the atmosphere is good in the game and on team speak. R_J_MacReady invited me for your clan, and he says this clan is good. Who am I to contradict!

Bist du bereit Ehrenamtlich Arbeiten für die Community zu erledigen?: Yes, but I might not always be available.

Bist du bereit dich an den laufenden Kosten, in form einer jährlichen Spende, zu beteiligen?: If it remains something below 100 EUR I think it's ok for a game that I enjoy a lot.

Akzeptierst du die Clan-Satzung?: yes

Noch ein paar Worte zu mir:
About my play style. I did a lot of games in tier 2 for a while as I didn't really see a need for higher tier tanks. There are a few tanks I do quite well in that tier. Then I got to play with a few friends more often that have higher tier tanks, so I started to play higher tiers after about 5k games. I like to be on the front as scout/damage dealer. My weakness is that I lack in the patience department and I could improve my timing for when to relocate/retreat, so I probably die a bit more often than I should. Altogether I'm an OK player, I'd say a little above average according to WN ratings (feels about right). Also I would like to thank R_J_MacReady for his invitation, we always have a good time platooning and talking bullshit on team speak!

Note: I understand German mostly (I'm Dutch). I can follow about 70-80% probably. Speaking is not too fantastic, but I can express myself somewhat.

Grüße pewster

ph0enX

Bin 1, 2 mal schon mit ihm und RJ gefahren ist eigentlich ein cooler Typ. Waren damals zwar nur Low Tiers aber macht Spaß. Und die beherrscht er auch gut :)




Also drove with him and RJ 1 or 2 times. Quite a cool guy! The games were just Low Tiers, but fun! And he's handling them really well!

R_J_MacReady

Also ich kann mich absolut für Wout aussprechen. Es macht dermaßen Spass mit ihm in TS zu reden, WoT zu spielen und wir lachen oft und gerne miteinander.
Er ist mMn ein sehr guter Spieler, der oftmals aussichtslose Spiele herumreißt (während ich den nächsten Bach zum versenken aufsuchen will O_o).
+1000 from me and one lollipop from McGruber xD



R_J_MacReady

R_J_MacReady

Hm...Wout's Bewerbung ist nun ca. einen halben Monat her und er hat noch nichts gehört, was nun weiter geschieht? Was soll er machen?


R_J_MacReady

wild_eyes

mit den score membern fahren ... oder mit anderen membern, die mir feedback geben?

R_J_MacReady

was meinst du mit score membern?

pepelod

Ich habe ihn leider auch noch nicht auf dem TS gesehen, wenn niemand Bewertungen abgeben kann wie soll er dann in den Clan aufgenommen werden?

Havent seen you so far on our teamspeak server, if you want to join the clan just get some platoons with members and wait for feedback.

greetings pepe

Alugard

Wie lange bist du inzwischen in unsere Clan RJ?  Dann solltest du wissen was die Scorer sind und tun :P